Remaja GenQ~Kanak-kanak Asuh

Assalamualaikum =)
Straight to the point jela noh..hehee.nampak dak gambaq kat atas tu..Haa tu lah majalah kegilaan aku sekarang..aku dah ada 7 buah majalah ni..setiap edisi aku beli..cuma aku terlambat sikit ja beli..edisi yang ke 10 baru aku dapat tau yang majalah ni ada kat pasaran..huhuhuu..terlepas edisi 1 sampai 9..tapi,tak pa,aku nak kumpul setiap edisi yang keluaq..ada sapa-sapa nak sponser kat aku majalah ni??hehehe.. Majalah GenQ ni macam-macam ada(bak kata iklan astro)..dan aku rasa majalah ni tersangat-sangat sesuai dengan diri aku yang bergelar seorang remaja ni..daripada habiskan duit beli majalah yang lagha macam mangga tak berbuah tu,aku syorkan lebih baik hampa beli majalah ni..macam-macam ilmu yang dapat..tak caya??cubalah beli,baca then pratikkan..penulis-penulis dalam majalah ni pun hebat-hebat belaka..antaranya Dr.Hj Zahazan Mohamed,Dr Farhan Hadi.Ustaz Pahrol dan ramai lagi..majalah ni ada banyak isu contoh macam isu solat..penulis-penulis ni akan ikut isu la..ada laman hadis,diari guru,mix-medik,motivasi diri dan macam-macam lagi laa..berbaloi kalau beli,harga RM 7 ja,takkan tak boleh beli kut,topap RM 10 boleh ja beli ye idok??hehehe


nak story pasai majalah ni pulak..hehehe..
ni la majalah yang aku paling minat waktu kecik-kecik dulu..bertimbun dalam almari buku aku..majalah ni kan banyak kartun-kartun..boleh tarik perhatian budak-budak..majalah ni banyak cerita pasal kisah-kisah nabi-nabi,sahabat-sahabat Rasulullah..aku paling suka kolumnis kartun syaitan tu..yang dok menghasut manusia buat jahat..aku tak ingat dah berapa harga majalah ni..sesuai la untuk adik-adik kat sekolah rendah tu..sekarang ni pun aku simpan lagi majalah ni..sapa nak mai ambik..hehehe

ok la jumpa lain masa..salam ukhuwah fillah


No comments: