SEE U D IPT

Perkataan yang ringkas dan mudah nak faham kan??? Perkataan tu lah yang bagi aku boleh motivatekan diri aku..huhuhuu.. Almaklumlah aku kan student lagi..aku rasa setiap dalam diri student tu mesti ada sekelimut.. no..no..sekelumit tak sesuai..ahahah,,sebesarlah senang..ok sebesar kemalasan..betul tak???mesti betul kan??hehehee..sebenarnya aku ni kalau bab study-study ni memang aku akan dilanda ombak tsunami kemalasan..huhuhuu..disebablan tu lah aku kena cari something yang bole memotivatekan diri aku ni..Berbalik perkataan "SEE U D IPT" tu aku dapat dari lagu sebuah group nasyid:-UNIC(suka sangat dengan group ni)..aku suka sangat dengar lagu ni..setiap bait-bait lirik lagu ni ada maksud yang tersirat dan tersurat..aku suka lirik yang ni "Bangkit semangat keazaman,memburu cita dan impian" and "andai kau kembali ku temui,akanku menuntut kata-kata dan janji,kerana diriku masih mengingati kau selalu tulis SEE U D IPT..kan secara tak lansung boleh naikkan semangat study aku yang tak berapa nak naik-naik ni..huhuhuuu...lagu ni macam satu story ( bagi aku lah)..sebab apa aku kata lagu tu??sebabnya ada permulaan dan pengakhiran..ahahaa..heeee memanglah..ok..be serius..wahahaa..senang cakapa camnilah lagu ni ada "sentimental" kat diri aku..sebab tu aku..bulan depan aku ada exam yang penting,so kenalah lipat-gandakan usaha biar jadi berdouble-double..ahaha..so,aku kena carik input-input yang boleh motivatekan aku ni..tak kira lah dalam bentuk apa pon...enrti kali ni tergantung sikit,,ahaha sebab aku takdak idea..assalam semua & salam ukhuwah fillah =D

No comments: