sanah helwah to me ^_^

Assalamualaikum.. apa khabar kalian semua??semoga sihat sejahtera dibawah lindunganNya.. dah lama rasanya jari jemari ni tak mencoretkan something dalam belog ni..huhuu.. sibuk sikit beberapa minggu ni,maklumlah dah jadi student balik,so kena la pandai-pandai bahagikan masa..^_^ Alhamdulillah hari ini,aku diberi kesempatan lagi oleh Yang Maha Esa untuk bernafas lagi,dapat mengirup oksigen ciptaanNya.. Amin Ya ALLAH.. Alhamdulillah sekali lagi aku diberi peluang menyambut hari kelahiran aku yang ke 18.. huhuuu,tua dah kan??takde la tua sangat kan..muda lagi..hihiii.. Alhamdulillah stat pada pukul 12 mlm td,aku dah terima banyak mesej-mesej dari kawan-kawan gan kakak-kakak yang wish my birthday.. thanks u all...sayang u all ^_____^ my dad and my mom wish juga..mekasih abah gan mak.. today juga aku dan kawan-kawan pergi berkelah di sungai..ahahahaa...best giler..tengok giler tak..ahahahaa.. lama tak kumpul ramai-ramai cenggini..yela lepas habis spm,masing-masing bawa diri p destinasi yang dah dirancang..huhuuu.. so,dengan kesempatan cuti ni lah kami semua plan nak berkelah..saja-saja lepak kat batu-batu yang ada dalam sungai tu.. makan laksa,nasi la,macam-macam lah..ahahaa..i bawak kek moist jer..almaklumlah yang tu jer yang i reti..cewaaahh,padahal beli jer..terkantoi..ahahaa.. eh,rasa cm xmw la bagi tarikh ni jadi 30..ahahaa..bole x eh...suka beno aku gan tarikh ni..ahahaa..merapu dah entri ni =.= huhuuu.. ok lah,aku dah kering idea..hehehe ~salam ukhuwah fillah~^___^ sayang u all!!!
-kek bday tahun lepas-celebrate gan kawan..best sesangat ^_^
-kek dah potong baru teringat nak snap...heheheee- ^_~

2 comments:

Ana Najwa Muhit said...

happy belated day shikin :)

Siti Norashikin said...

kak najwa :mekasih akak manis ^_^